5 основних правил маркетингу електронної пошти

Email-маркетинг - це загальний канал зв'язку з вашою аудиторією. Це недорого, просто ... і неефективно. Чому? На це є безліч причин. На наш погляд, основною причиною низької ефективності є неповага до аудиторії та неприваблива форма і зміст повідомлення.

Помилки маркетингу електронної пошти

Він використовується в повсякденній роботі в кампаніях, але з кожним роком ми спостерігаємо все більшу ворожість аудиторії до подібних маркетингових повідомлень. Кожен день наші поштові скриньки наповнюють незліченні електронні листи про різні продукти та послуги, які нас навіть не цікавлять. До корпоративних поштових скриньок стікаються повідомлення від компаній і незнайомих нам людей без найменшої поваги до нашої конфіденційності. Незважаючи на чинне законодавство, наші адреси, як і раніше, використовуються неналежним чином. Досі ми зустрічаємося з новинами, на які не підписувалися. І що ще гірше, вони не дають можливості від них відписатися!

Таке ставлення компаній, які за всяку ціну хочуть продати свою продукцію, впливає на негативне сприйняття електронного маркетингу в очах клієнтів.

Новини про непослідовний і непривабливий графічний вигляд, як і раніше, домінують. Відправники зловживають регістром літер, знаками оклику, підкресленнями, іконками/емоджі, наївно вважаючи, що ця форма повідомлення може спокусити клієнта.

Як створити хорошу кампанію?

Існує кілька основних правил, які дозволять вашій компанії отримати вищу клікабельність, створити позитивний імідж і хороші відносини з вашою аудиторією.

Створити розклад відправлення

Більшість компаній не створюють плани відправки. Повідомлення передаються, коли з'являється пропозиція або акція. Відділи маркетингу не підтримують відповідні інтервали часу. Або вони розсилають повідомлення занадто рідко, через що одержувач забуває, що він підписався на розсилку. Або занадто часто, передаючи мало релевантну інформацію кілька разів на тиждень.

Доставка один або два рази на місяць приймається і навіть очікується одержувачами. Давайте також не забуватимемо день і час кампанії. За даними MarketingSherpa, найкращих результатів відкриття досягли новини, відправлені по вівторках і середах.

Увага цінному контенту

Існує кілька форм повідомлень, які використовуються при контакті з підписником. Серед них найбільш популярними є:

  • Інформаційні бюлетені
  • Акції
  • Прес-релізи
  • Бюлетені
  • Оголошення
  • Випадкові повідомлення
  • Автоматичні відповіді

Важливо, щоб розсилки, відправлені клієнтам, носили різноманітний характер. Напад на аудиторію акціями або зниженням цін може дратувати. Ви не досягнете вищого рівня продажів і втратите підписника. У своїх кампаніях дбайте про так звану додану вартість. Вона пропонує аудиторії цікавий контент, якого чекають. Вони можуть приймати форму інформаційного бюлетеня або newsletter, у якому буде ще багато недоступного де-небудь контенту.

Подбайте про зовнішній вигляд повідомлення

Давайте не будемо відправляти повідомлення просто так. Саме вони створюють імідж компанії. Якщо абонент отримує брудне повідомлення, він не стане з нами взаємодіяти. Не варто применшувати цю форму спілкування з клієнтом. Таким чином ви можете залучити багато незадоволених глядачів.

Маркетинг електронної пошти повинен відповідати іміджу, який ви створюєте в компанії. Ґрунтуватися на єдиному шаблоні, який буде використовуватися кожен раз. Пам'ятайте про регістр знаків при створенні проєкту ньюзлеттера. Крім того, зверніть увагу, щоб повідомлення відправлялись як в текстовому, так і HTML-форматі.

Поважайте свого підписника

Поважайте вибір підписника, якщо він відмовляється від отримання повідомлення. Дайте можливість відписатися і не приховуйте кнопку “Відмовитися від розсилки”. Подбайте про хороший зміст повідомлень, завжди актуальний і цікавий. Чи не набридає він та не повторюється? Зверніть увагу на якість контенту. Як з точки зору дизайну, так і функціональності шаблону.

Ставте собі амбітні цілі

Ефективність відправлених повідомлень має вирішальне значення. Вона залежить від багатьох факторів, таких як тематика, якість контенту, тема повідомлення, розмір і адекватність бази, час доставки і багато іншого. Якщо ви будете слідувати хорошим правилам, ви зможете досягти високих показників CTR (кліки) і OR (відкриття).

Згідно досліджень 2016 року, проведених серед британських компаній сектора SMB, середні результати виглядають так:

  • Середній показник відкриттів (ОR) - 24,88%
  • Середній показник кліків (CTR) - 3,42%

Маркетинг електронної пошти має свої правила. Якщо ви їх дотримуєтеся, у вас є можливість домогтися гарних результатів. Корисно знати, як і коли відправляти повідомлення, піклуватися про їхній зміст. Невігластво в цій темі може коштувати вашій компанії втрати не тільки підписників, а й клієнтів.

Інші корисні статті про електронну пошту

Создайте почту

Создайте почту

@online.ua