7 переваг електронної пошти для бізнесу
Електронна пошта – один із найбільш ефективно використовуваних цифрових каналів у діловому світі. Особливо враховуючи цінність, яку вона створює в обмін на інвестиції, вона залишається незамінним інструментом для маркетологів.
При правильній стратегії можна підвищити ефективність комунікації, а також залучити нових клієнтів та підвищити лояльність існуючих клієнтів.
Електронна пошта, важливий цифровий канал від важливих повідомлень до маркетингових кампаній, є одним із основних інструментів, які компанії використовують для покращення якості обслуговування клієнтів. Це робить цей інструмент незамінним на довгі роки. Аудиторія електронної пошти продовжує зростати у всьому світі. Згідно зі статистикою Statista, це зростання продовжиться найближчими роками. Тепер давайте подивимося на переваги електронної пошти для бізнесу.
1. Зміцнює відносини з клієнтами.
Надсилаючи регулярні електронні листи своїм клієнтам, ви можете надати інформацію про останній статус вашої компанії та провести нові кампанії для ваших продуктів та послуг. Електронні листи, які потрібно відправляти періодично, не стискаючи їх, не тільки зміцнять ваші зв'язки, але й принесуть вам вигоду із погляду лояльності. Наприклад, за допомогою електронних листів ви можете підтримувати постійний інтерес та ділитися цікавим контентом. Тут дуже важливою є частота публікації. Листи, які ви періодично надсилаєте, не втомлюючи аудиторію, сприятимуть вашим стосункам.
2. Сприяє впізнаваності бренду.
Впізнаваність бренду – важлива складова успіху вашої компанії у залученні більшої кількості клієнтів. За допомогою електронної пошти ви можете підтримувати впізнаваність свого бренду та наголошувати, що ви – одна з провідних компаній у своїй сфері діяльності. Ви можете інтегрувати можливості електронної пошти з рекламою та публікаціями у соціальних мережах та поширювати свій вплив на ширшу область.
3. Економить час.
Якщо ви надсилаєте електронні листи, особливо за допомогою професійних інструментів, ви можете значно заощадити час з погляду дизайну, планування та надсилання. Ви можете відчути різницю у продуктивності та масштабованості, особливо при відправці для великої аудиторії. Ви можете легко зв'язатися з аудиторією, для якої потрібно багато часу, щоб зв'язатися з нею електронною поштою.
4. Забезпечує охоплення багатьох людей.
Електронна пошта – один із найефективніших каналів зв'язку. Щодо цього він виходить на перший план серед високопродуктивних цифрових каналів, щоб окупити ваші вкладення. Це дозволяє економічніше здійснювати масові комунікації.
5. Вимірюваність.
Якщо ви використовуєте професійну електронну пошту, у вас будуть дані, які зміцнять можливості щодо вимірності. Ви можете відстежувати важливі показники, наприклад, скільки ваших листів відкривається, читається та пересилається. Ви отримуєте перевагу при аналізі аудиторії, яку не можете охопити, і можете створювати успішні кампанії з найкращим сегментуванням. Ви отримуєте перевагу при аналізі аудиторії, яку не можете охопити, і можете створювати успішні кампанії з найкращим сегментуванням.
6. Можливість контенту, що настроюється.
Електронна пошта також дає вам можливість доставляти вашій аудиторії персональний контент. Включивши сегментацію та автоматизацію маркетингу, ви можете доставляти контент своїм клієнтам саме тоді, коли вони цього хочуть і про те, що їм цікаво. Персоналізація дає результати, що підвищують лояльність клієнтів до бренду. Персоналізований контент, який є важливою перевагою для того, щоб користувачі відчували себе особливими, можна доставити в потрібний час електронною поштою.
7. Простота використання.
Електронні листи забезпечують зручність надсилання, а також дозволяють одержувачу негайно отримати бажану інформацію. Використання електронної пошти, до якої можуть легко звикнути люди будь-якого віку, стало одним із найважливіших засобів прямого спілкування, особливо для підприємств.