18 кращих практик маркетингу по електронній пошті

Можливо, ви чули фразу "електронна пошта мертва" - у клієнтів є так багато інших цифрових відволікаючих факторів, що багато маркетологів припускають, що вони більше не звертають уваги на електронну пошту. Але це насправді ця думка далека від істини.

На сьогоднішній день налічується 3,9 мільярда щоденних користувачів електронної пошти, і це число, як очікується, сягне 4,3 мільярда до 2023 року. Електронна пошта надає доведений вплив на поведінку покупців: згідно з дослідженням SalesCycle, 59% респондентів заявили, що маркетингові електронні листи впливають на їх рішення про покупку. Фактично, Experian виявив, що транзакційні електронні листи мають у 8 разів більше відкриттів та кліків і можуть генерувати у 6 разів більше доходів, ніж будь-який інший тип електронної пошти.

Маркетологи знають, що електронний маркетинг надовго. Минулого року європейські компанії витратили понад 350 мільйонів доларів на рекламу електронною поштою, і 59% маркетологів посилаються на електронну пошту як на своє найбільше джерело ROI. Отже, як ви можете змусити електронний маркетинг працювати на вас? Професіонали визначили 18 різних методів, які можна використовувати для підвищення ефективності ваших маркетингових кампаній електронною поштою.

1. Перевірте свою електронну пошту та настройте її належним чином

Важко передбачити, як працюватимуть ваші поштові кампанії, не проводячи жодного тестування. По-перше, перевірте себе на орфографічні помилки, непрацюючі посилання або відсутні дані. Багато інструментів електронного маркетингу мають вбудовані функції, які автоматично перевіряють гіперпосилання та кнопки. Подумайте також про те, щоб надіслати тестові листи самому собі. Іноді електронний лист виглядає чудово, коли ви його накидаєте, але він виглядає зовсім інакше, коли потрапляє до поштової скриньки. Спробуйте використати маркетингове програмне забезпечення, яке покаже вам, як виглядатиме ваша електронна пошта на різних пристроях та поштових сервісах.

Крім зовнішнього вигляду, ваша електронна пошта повинна містити відповідні повідомлення, що привертають увагу, — це вимагає розуміння вашої аудиторії. Що вони очікують дізнатися або отримати від вас? Чи цікаво їм те, що ви кажете? Якщо ви не впевнені, на що відреагують ваші клієнти, спробуйте провести A/B тест.

У цьому тесті кампанія А повинна бути стандартною електронною поштою, а кампанія В - невеликою варіацією кампанії А, яка може краще підштовхнути читача до дії. Після надсилання обох кампаній виміряйте рівень відкритості та конверсії кожної з них. Продовжуйте виконувати A/B тести для уточнення вашого маркетингового контенту електронної пошти.

2. Визначення та відстеження ключових показників ефективності

З'ясування того, які ключові показники ефективності (KPI) слід вимірювати і як їх вимірювати має вирішальне значення для успіху маркетингу електронною поштою. Відкритий курс - найочевидніший показник здоров'я кампанії. Якщо клієнти не відкривають ваші електронні листи, це може бути пов'язане з самою електронною поштою, або копія може бути недостатньо привабливою. Але хоч відкритий курс легко виміряти, він не повинен бути єдиним індикатором, на який ви звертаєте увагу. Відкриті ставки часто неточні, оскільки у багатьох користувачів електронної пошти увімкнено блокування зображень, і тому вони не враховуються. Крім того, відкриті ставки не обов'язково відбивають поведінку майбутніх клієнтів.

Коефіцієнт клікабельності є більш надійним уявленням про те, як клієнти реагують на ваші кампанії. Просто складіть кількість унікальних кліків і розділіть на кількість надісланих листів. Цей KPI є відсотком клієнтів, які перейшли за одним або декількома посиланнями у вашій електронній пошті. Показники клікабельності є швидким способом виміряти результати A/B-тесту і в цілому перевірити, як споживачі взаємодіють з вашим контентом.

Але ще ціннішим показником є ​​коефіцієнт конверсії. Коефіцієнти конверсії показують відсоток отримувачів електронної пошти, які виконали заклик до дії, і можуть показати, які кампанії містять найпереконливіші повідомлення. Це трохи складніше виміряти, але деякі маркетингові рішення електронною поштою допомагають вам створювати унікальні URL-адреси відстеження для посилань електронної пошти, щоб ви могли розрізняти, які дії прийшли з кожної кампанії.

Ви також можете відстежувати ключові показники ефективності, такі як швидкість надсилання електронної пошти та зростання списку адрес електронної пошти, щоб побачити, які електронні листи стимулюють потенційних клієнтів передавати інформацію своїм друзям та сім'ї.

3. Встановіть правильну інтонацію

Вибір часу дуже важливий, коли справа доходить до маркетингу електронною поштою. Встановлення правильного порядку та ритму ваших кампаній може суттєво вплинути на те, як люди реагують на ваші електронні листи.

Складіть карту подорожі вашого клієнта та переконайтеся, що ваш контент відповідає його душевному стану. Якщо вони щойно почули про вашу компанію, то, ймовірно, зараз не найкращий час ділитися порадами про те, як використовувати ваш продукт, тому що вони ще не знайомі з ним. Почніть із ознайомлення одержувачів з вашим бізнесом і тим, що він пропонує, а потім поступово починайте збільшувати їх знання та інтерес.

Зазвичай потрібно кілька спроб, щоб зацікавити когось вашим продуктом або послугою, тому не бійтеся бути наполегливим. Регулярно надсилайте електронні листи, щоб люди звикли до того, коли вони будуть отримувати ваші електронні листи, і з більшою ймовірністю взаємодіятимуть з вашим контентом. Але пам'ятайте, що існує тонка грань між наполегливістю та настирливістю, і останнє може зрештою відштовхнути потенційних клієнтів.

Хороший спосіб визначити базову каденцію - підписатися на електронні списки інших компаній, схожих на вашу. Це дасть вам гарне уявлення про те, що таке "нормальна" частота, і ви можете експериментувати звідти.

4. Ніколи не спамьте контакти

Ваш пріоритет як маркетолога електронної пошти полягає в тому, щоб змусити користувачів взаємодіяти з вашим контентом, але найгірше, що ви можете зробити, це наситити свою аудиторію небажаним контентом.

Спам вашого списку розсилки, ймовірно, збільшить відмови від підписки. Крім того, споживачі захищені законодавством про спам, тому ви повинні бути дуже обережні з тим, як ви зв'язуєтеся зі своїм списком.

Переконайтеся, що ваші теми відповідають вашому бренду і дайте споживачам чесне уявлення про те, що вони отримають від ваших електронних листів. Багато постачальників електронної пошти мають спам-фільтри, які автоматично відсівають листи з темою, що містить хитрі фрази, непарні великі літери та знаки оклику.

Ви також повинні переконатися, що всі ваші електронні листи надходять із законної адреси електронної пошти. Закон CAN-SPAM, який служить керівництвом для всіх маркетологів електронної пошти, свідчить, що компанії не повинні використовувати адресу електронної пошти "немає відповіді" як відправник, оскільки він заважає споживачам відмовитися або відповісти. Крім того, потенційні клієнти з більшою ймовірністю відкриють та нададуть відповідь на електронні листи, якщо вони будуть написані реальною людиною.

5. Очистіть список електронної пошти

Ви завжди повинні надавати людям можливість відмовитися від підписки з вашого списку, але багато людей насправді не будуть відмовлятися від підписки, якщо вони не зацікавлені, а натомість просто видалять ваші електронні листи, навіть не відкриваючи їх. Збереження цих людей у ​​вашому списку електронної пошти завдає шкоди вашій відкритій ставці, тому що це призведе до того, що ваші кампанії будуть здаватися менш успішними, ніж вони є насправді.

Ви можете очистити свої списки електронної пошти, настроївши звіти, що показують контакти, які не відкривали ваші електронні листи або не переходили за посиланнями у ваших повідомленнях за останній місяць, а потім періодично видаляти цих людей зі свого списку.

6. Складіть свій список, але не купуйте його

Список, який ви органічно будуєте та підтримуєте самостійно, складатиметься з більшої кількості людей, які, ймовірно, діятимуть на ваші електронні листи. Вам потрібен повний список контактів, які будуть взаємодіяти з вашим контентом, а не випадкові імена, які можуть мати невеликий інтерес до ваших пропозицій. Крім того, це захищає вас від юридичних загроз — загальне регулювання захисту даних (GDPR) вимагає, щоб європейські одержувачі давали згоду на отримання електронних листів, і часто ті, хто перебуває в списках, не давали згоди, що ставить вас під загрозу.

7. Персоналізація, персоналізація, персоналізація

Якщо ваші листи не призначені для окремих клієнтів, вони просто не будуть відкриті. Statista виявила, що 90% споживачів знаходять персоналізований контент дуже або дещо привабливим. Крім того, Accenture виявила, що 91% споживачів з більшою ймовірністю купують у компаній, які надають індивідуальні рекомендації та пропозиції.

Немає більш простого способу видалити ваші електронні листи, ніж почати свою електронну пошту з чогось на зразок “кого це може стосуватися.” Якщо ви знаєте ім'я людини, додайте її до першого рядка. Якщо ви знаєте назву компанії клієнта, додайте її також у заголовок. Щоб ваші електронні листи здавалися ще знайомішими, додайте справжнє ім'я в поле "від". Люди з більшою ймовірністю відкривають електронні листи від реальної людини, наприклад від менеджера по роботі з клієнтами.

Переконайтеся, що ви не підриваєте списки електронної пошти з безособовим та нерелевантним контентом. Персоналізуйте електронні листи для ваших потенційних клієнтів аж до теми листа. Перевірте різні матеріали та повідомлення, щоб переконатися, що ваші електронні листи резонують із вашою цільовою аудиторією. Крім того, переконайтеся, що інформація, яку ви надсилаєте, є своєчасною та має сенс, враховуючи, де знаходиться одержувач у своїй клієнтській подорожі.

8. Автоматизуйте свої маркетингові кампанії електронною поштою

За допомогою автоматизації маркетологи електронної пошти можуть легко надсилати індивідуальні електронні листи, коли передплатники або потенційні передплатники виявляють певну поведінку. Вони можуть включати відмову від торгових візків, залучення нових клієнтів або реєстрацію у вашому списку. Надсилання електронної пошти на основі подій або часу також може бути корисним. Ювілей або День народження електронної пошти може бути чудовим способом, щоб представити свій бренд перед передплатниками.

Хоча ви можете подумати, що автоматизація є дорогою, вона може заощадити ваш час та зусилля у довгостроковій перспективі. Опитування, проведене компанією Smartsheet, показало: 69% респондентів сказали, що автоматизація допомогла скоротити втрачений час, а 72% - що вони використовуватимуть зекономлений час, щоб зосередитись на вищій цінності роботи. Автоматична доставка більш своєчасних, персоналізованих електронних листів, ймовірно, підвищить рівень утримання клієнтів та збільшить ваше охоплення.

9. Пропонувати заохочення та винагороди постійним передплатникам

Програма лояльності - це відмінний спосіб утримати клієнтів. Після того, як ви встановили контакт зі своїми передплатниками, увімкніть спеціальні стимули у свої теми. Пропозиція "50% знижка на наступну покупку, якщо ви витратите $100 сьогодні" або "безкоштовна доставка при замовленні від $ 40 і більше" може збільшити ваші відкриті та клікабельні ставки.

Не забудьте налаштувати знижки або халяви, які ви надсилаєте постійним клієнтам. Наприклад, якщо ви вже знаєте, що вони купили ноутбук, ви можете дати їм знижку на чохол, мишу або інші аксесуари, які доповнять їхню попередню покупку. Відправка рекламних акцій, які не мають сенсу, просто збиває клієнтів з пантелику і змушує їх почуватися менш цінними.

10. Практика сегментації

Найпростіший спосіб зробити маркетинг електронною поштою - створити одне повідомлення і відправити те ж саме кожній людині у вашому списку. Але це й найефективніший спосіб зробити електронний маркетинг. Сегментація аудиторії може допомогти вам адаптувати ваші повідомлення та контент, щоб спонукати клієнтів дотримуватися вашого заклику до дії.

На щастя, маркетингові платформи електронної пошти зазвичай включають сегментацію, що дозволяє сортувати і фільтрувати ваш список по галузі, ролі, місцезнаходженню, минулим покупкам і навіть тому, де вони підписалися на ваш список. Змініть свої повідомлення так, щоб вони відповідали цілям кожної групи. Наприклад, якщо ваша електронна пошта рекламує зустрічі у різних місцях, використовуйте зображення міста, найближчого до місця проживання передплатника.

11. Використовуйте краплинні кампанії

Увімкніть краплинні кампанії для доставки повідомлень у послідовності, призначеної для того, щоб читач ставав ближче до здійснення покупки. Почніть з налаштування кампанії drip для клієнтів, які передплатили безкоштовний фрагмент контенту або демо. Потім поступово надсилайте їм корисніший контент, щоб зберегти ваші продукти у верхній частині розуму. Цей стиль кампанії може бути дуже ефективним і приносити значний дохід із часом.

12. Зробіть підписку легкою

Хоча ви повинні зробити відмову від підписки з вашого списку легкою для споживачів, ви також маєте зробити легкою реєстрацію для контактів з вашого списку. Вставте кнопку підписки та CTA, яка заохочує людей підписуватись в кінці ваших електронних листів.

Хоча це може здатися дурним, враховуючи, що людина, яка отримує електронний лист, вже буде у вашому списку, передплатник може вирішити надіслати ваш лист другу або колезі. Цей друг або колега може побачити кнопку підписки внизу, і вуаля, у вас є ще одна людина, додана до списку. Зробіть кнопку підписки легко видимою та відповідною до вашого контенту.

13. Пишіть привабливі сюжетні лінії

Тематичні рядки - це одна з перших речей, які бачить споживач, коли він отримує ваш електронний лист, тому вони мають бути переконливими та створювати відчуття терміновості. Угоди або навіть м'які запуски продуктів можуть бути визначними способами стимулювати хвилювання і змушувати передплатників відкривати та читати ваші електронні листи. Не забувайте! Тематичні рядки мають бути короткими - від 30 до 50 символів, з урахуванням розмірів екрану, які мають тенденцію скорочувати більш довгий текст.

14. Вирівняйте свої електронні листи та цільові сторінки

Зовнішній вигляд ваших листів повинен відповідати відповідним цільовим сторінкам.

Більшість передплатників із задоволенням відкривають ваші електронні листи, особливо ті, які повідомляють про нові продукти або продажі, тому переконайтеся, що ваші цільові сторінки несуть ту саму енергію. Будьте послідовні з вашою темою, дизайном, змістом і копією, щоб не збити з пантелику ваших читачів. Перехід від електронної пошти до цільової сторінки та оформлення замовлення має бути плавним.

Перевірте цей потік, щоб переконатися, що читачі можуть легко дістатися туди, куди їм потрібно. Слідкуйте за тим, які поштові кампанії та цільові сторінки генерують найбільшу кількість кліків та конверсій. І постарайтеся використовувати повідомлення, які відповідають кожному сегменту вашої аудиторії.

15. Практикуйте послідовний брендинг та дизайн

Брендинг та дизайн важливі навіть за межами цільових сторінок. Люди, які передплатили ваш список, шукають щось знайоме, і відступ від вашого звичайного програмування може бути неприємним. Збереження одноманітності у ваших електронних листах не тільки для естетичних цілей — багато читачів просто переглядають їх, тому послідовний погляд допомагає їм підтвердити, що лист походить від авторитетного бренду, який вони бачили чи взаємодіяли раніше.

16. Створіть ефективний контент

Привабливий контент може означати різницю між виграшною кампанією електронною поштою та провалом. Як згадувалося раніше, почніть з актуальної теми, що привертає увагу. Після того як ви створили чудову тему та попередній текст, напишіть свій лист так, щоб інформацію було легко засвоїти. Маркери та короткі абзаци допоможуть вам не виходити за рамки однієї основної ідеї у кожному розділі.

Тон вашого вмісту залежить від вашої аудиторії. B2B - компанії можуть бути більш професійними, тоді як електронні листи B2C можуть мати більш розмовну чи навіть гумористичну атмосферу.

Використовуйте дефіцит та терміновість у своїх інтересах. Споживачі ніколи не хочуть відчувати, що вони щось упускають, тому збуджуйте їхню цікавість за допомогою тимчасових знижок або крадькома заглядайте. Відгуки або інші соціальні докази також можуть зробити передплатників більш схильними до реагування на ваш CTA.

17. Забезпечте плавний мобільний досвід

Оптимізація електронної пошти для мобільних пристроїв є дуже важливою. Більше 80% передплатників кажуть, що вони видалять електронний лист, якщо він не буде добре виглядати на їхньому мобільному пристрої. Великі шрифти (не менше 14 пікселів) роблять текст набагато більш розбірливим на телефоні, планшеті та робочому столі. Ви також повинні зберігати свої листи в одній колонці. Декілька стовпців можуть чудово виглядати на ноутбуці, але дуже важко їх буде споживати на меншому екрані. На видному місці покажіть свої кнопки CTA та переконайтеся, що вони також реагують на дотики. Нарешті, не змушуйте людей прокручувати ваш контент, обмежуючи його лише найбільш підходящими фрагментами інформації, посиланнями та зображеннями.

18. Зробіть ваші CTA видимими та переконливими

Це може бути очевидним, але ви повинні чітко пояснити своїм читачам, що ви хочете, щоб вони зробили після того, як вони відкриють вашу електронну пошту. Навіть найпомітніші електронні листи не можуть стимулювати конверсії, якщо користувачі ламають голову, намагаючись визначити, що їм слід робити далі. Це стає проблемою, коли маркетологи електронної пошти поміщають занадто багато тем в один лист. Використовуйте слова та образи, щоб підштовхнути читача до однієї дії. Великі кнопки або посилання в нижній частині електронної пошти також допомагають легко знайти ваш CTA та натиснути.

Розкрийте ефективність автоматизованого маркетингу електронною поштою

На цьому етапі вам може бути цікаво, як ви можете інтегрувати всі ці поради у вашу маркетингову стратегію. Весь фокус у тому, щоб використовувати інструмент, який допоможе вам автоматизувати ваші маркетингові кампанії електронною поштою.

Замість компіляції списків електронної пошти та планування повідомлень вручну, програмне забезпечення для автоматизації електронної пошти дозволяє надсилати повідомлення електронної пошти на основі тригерів або певного розкладу, а потім настроїти відповідно до даних, які ви отримуєте під час тестування різних кампаній. Автоматизація може не лише заощадити ваш час, а й суттєво вплинути на кінцевий результат – на автоматизовані кампанії припадає 21% прибутків від електронного маркетингу.

Інші корисні статті про електронну пошту

Создайте почту

Создайте почту

@online.ua