Копірайтинг електронної пошти - перевірений посібник зі створення контенту

Маркетинг електронною поштою - це відмінний спосіб встановити контакт з потенційними клієнтами, побудувати відносини і перетворити потенційних клієнтів на клієнтів. Ключовим елементом вашого успіху як маркетолога електронної пошти буде ваша здатність писати тексти, які залучають і перетворюють ваших читачів.

У цьому посібнику ви дізнаєтесь, як створити ці високо конвертовані листи. Давайте глибоко поринемо у світ електронного маркетингу.

1. Важливість особи клієнта

Відмінний лист електронної пошти адаптований до вашої аудиторії, її проблем та потреб. Це абсолютно очевидно. Однак багато маркетологів не замислюються про те, для кого вони пишуть. Створення чітко визначеного образу клієнта до того, як ви почнете писати свій лист, допоможе вам обійти цю проблему.

Персона клієнта є профіль вашого ідеального клієнта, і його наявність має наступні переваги:

  • Допомагає вам зрозуміти, як розмовляти з вашим читачем (ви, ймовірно, написали б по-іншому для керівника C-suite порівняно з мамою, яка сидить вдома).
  • Дає уявлення про те, який контент або продукти/послуги, швидше за все, зацікавлять їх
  • Допомагає вам привести свій рекламний слоган у відповідність до цілей вашої аудиторії

Це лише короткий огляд переваг.

Ваш образ клієнта повинен охоплювати демографічну інформацію, посадові обов'язки, цілі та завдання.

В ідеалі кожна людина у вашій компанії повинна вміти описати вашу особистість клієнта. Це так важливо!

2. Виберіть зразок для наслідування

Якщо ви хочете стати експертом у будь-якій галузі, ви повинні навчатися у своїх колег. У ніші електронного маркетингу та копірайтингу є багато талановитих людей, у яких ви можете черпати натхнення.

Наприклад, Френк Керн – феноменальний маркетолог, чия неформальна формула “продажу історій” принесла йому мільйони доларів. Він спеціаліст з партнерського маркетингу, копірайтингу та продажу.

Райан Дейс, автор цифрового маркетингу для чайників, є ще одним експертом з маркетингу електронної пошти.

Те, у кого ви навчаєтеся, менш важливо, ніж процес навчання.

Знайдіть наставника, чия робота здається вам цікавою, захоплюючою та проникливою. Дізнайтеся від них якнайбільше, а потім застосуйте ці уроки до свого копірайтингу. Не зрозумійте неправильно, ви все одно робитимете помилки. Однак ви робитимете помилки набагато рідше, якщо спробуєте стати експертом у своїй галузі, навчаючись у своїх колег.

3. Визначте свою ціннісну пропозицію

Один з найважливіших уроків електронного маркетингу – навчитися поважати поштову скриньку людини. Хтось витратив час, щоб підписатися на ваш список електронної пошти, тому що ви обіцяли щось цінне. Ви не повинні сприймати це як належне.

На жаль, коли ви входите у свою маркетингову платформу електронної пошти та бачите 9 521 особи у своєму списку, легко забути, що ви дали обіцянку своєму передплатнику. Тому замість того, щоб надіслати їм лист, який має цінність, ви намагаєтеся продати їм щось або повідомити їх про щойно опубліковане повідомлення в блозі.

Обидві ці дії зосереджені на ціннісному реченні "що в цьому для мене".

Замість зациклюватися на собі - помилка, яка може коштувати вам довіри передплатників, - подумайте про свого одержувача. Бажано як про особистість.

А ще краще уявіть, що ви надсилаєте листа другу.

Ви також повинні враховувати тип контенту, який отримають ваші передплатники. Якщо ви можете визначити чітку ціннісну пропозицію для передплатників вашого списку електронної пошти, ви не тільки зможете збільшити свій список швидше, у вас буде більш зацікавлена ​​аудиторія.

Подумайте, що ви можете запропонувати. Потім спробуйте заповнити пробіл. Якщо ви намагаєтеся заповнити пробіл, але ще не визначили свою ціннісну пропозицію - це проблема. Вам має бути легко заповнити порожнечу.

Якщо ви закінчуєте пропозицію заявою типу “ви отримаєте корисні оновлення”, у вас також є проблема. Це дуже розпливчасто. Закріпіть свою ціннісну пропозицію, а потім запитайте своїх друзів або клієнтів, чи такий контент вони хотіли б отримати у своїй поштовій скриньці.

Мій “нудний” тематичний кейс

Ви знайдете багато статей у Мережі, в яких обговорюється важливість елемента копірайтингу, який не обговорює вашу ціннісну пропозицію. Хороший приклад - сюжетні лінії.

Розгляньте ці хакі, щоб покращити вашу відкриту ставку:

  • Додавання емодзі до вашої теми призведе до вищого рівня відкритості
  • Персоналізовані рекламні теми електронної пошти показують високу швидкість відкриття на 29%

Однак, якщо ви не можете чітко сформулювати свої цілі, ці хакі вас підведуть. Це відбувається тому, що ви автоматично призначаєте електронні листи, які не мають жодної цінності, у кошик.

Листи від відправника, які вам цікаві, майже завжди будуть відкриті.

Якщо ви керуєте списком електронної пошти, ви знатимете, що це дуже висока відкрита ставка.

4. Розвивайте свій стиль копірайтингу

Деякі маркетологи скажуть, що ви повинні писати в неформальному тоні. Деякі скажуть, що короткі листи кращі за довгі, а інші будуть присягатися у зворотному.

Істина у тому, що немає універсального підходу.

Так, є правила копірайтингу, але ці правила не стосуються вашого стилю листа. Це швидше пропозиції щодо підходу та психології, що лежить в основі того, що спонукає людину до дії. Важливо, щоб ви вивчили теорію.

Якщо ви хочете стати великим копірайтером, ви повинні знайти свій голос. Відмінний голос допоможе вам зміцнити лояльність до бренду, створивши легіон суперфанів.

Спробуй знайти свій голос. Він повинен відповідати тому, як ви пишете повідомлення у блозі та інший контент. Якщо ви новачок у копірайтингу, ви можете почати з наслідування деяких своїх колег. Але з часом намагайтеся створити голос, який буде чітко вашим. Ось у кого люди закохуватимуться.

Поради щодо копірайтингу електронної пошти

Перші чотири пункти у цьому пості про написання чудового листа є найважливішою частиною цієї статті. Нижче наведені пропозиції та речі, які ви можете спробувати реалізувати у своєму листі, щоб максимізувати свою відкриту ставку та CTR.

Прибийте цю тему цвяхом

Є два основних способи підійти до теми: формальний та прямий, або неформальний та творчий. І те, й інше може спрацювати, але ваш вибір має бути продиктований метою вашої кампанії.

Прямий рядок теми просто вказує, про що йдеться у листі, без будь-яких наворотів.

Творча тема може бути складнішою, але неймовірно ефективною, коли все зроблено добре.

Творчі сюжетні лінії можуть стати чудовим способом привернути увагу передплатника.

Не бійтеся експериментувати зі своїми предметними рядками та виконувати A/B тест и, щоб побачити, що працює для вашої аудиторії. Контролювати свої відкриті ставки, щоб дізнатися, що працює для вашої аудиторії.

Залучайте читачів до попереднього перегляду тексту

Попередній перегляд тексту є короткий блок тексту під рядком теми, який бачить одержувач перед відкриттям листа. Сильний попередній текст може значно покращити швидкість відкриття.

Текст попереднього перегляду часто буде першим або двома рядками листа.

Використовуйте чіткий CTA

Ваша електронна пошта повинна мати чіткий заклик до дії (CTA). Це те, що ви хочете, щоб ваш отримувач зробив. Вона має бути легко здійсненною та недвозначною. Прикладами можуть бути “Перевірте новий асортимент” або “Приєднуйтесь до нас у соціальних мережах”.

Ви можете використовувати кілька CTA, якщо всі вони вказують на ту саму бажану дію. Райан Дейсс рекомендує використовувати три CTA в електронному листі:

  • CTA у першій третині листа для тих, кого не потрібно більше переконувати.
  • Другий CTA на дві третини шляху для тих, хто потребує додаткового поштовху.
  • Остаточний CTA в кінці для тих, хто ще не був переконаний.

Якщо ви використовуєте цю стратегію, що складається з трьох частин, обов'язково зверніть увагу на цінність, яку отримає читач, якщо він почне діяти по-іншому. Не повторюйте те саме повідомлення три рази.

Створення почуття терміновості - один із найкращих способів змусити одержувачів перейти за посиланням. Обмежена за часом пропозиція або обмежені поставки продукту створюють страх прогаяти (FOMO), який надзвичайно ефективний для підвищення клікабельності (CTR).

Поекспериментуйте зі своїми CTA. Якщо у вас є великий список, проведіть спліт-тести, щоб побачити, який підхід генерує найвищий CTR.

Надішліть кілька листів

Багато успішних маркетингових кампаній по електронній пошті покладаються на ефект крапель - надсилання кількох листів у послідовності для створення дії. Автоматизовані послідовності електронної пошти є особливо популярними серед маркетологів електронної пошти, які просувають спеціальні пропозиції.

Послідовності повідомлень електронної пошти є ефективним методом максимізації ймовірності переходу передплатника за посиланням, оскільки ви можете надати різні обґрунтування для вжиття заходів.

Хоча послідовності електронної пошти дуже ефективні, компроміс полягає в тому, що надсилання кількох листів вашим передплатникам дратує. Appsumo, наприклад, обмежує себе одним електронним листом на акцію. Щоб максимізувати дохід, ви можете надіслати кілька листів. Немає правильної чи неправильної відповіді. Це внутрішнє рішення, яке вам потрібно буде ухвалити.

Сегментуйте свій список електронної пошти

Сегментація означає розподіл аудиторії на підгрупи. Це означає, що ви можете адаптувати повідомлення до кожної частини аудиторії, щоб зробити його якомога більш релевантним, тим самим збільшуючи кліки та конверсії.

Існує багато способів сегментувати список електронної пошти. Ви можете поставити відповідне питання на етапі реєстрації, щоб визначити, як ви класифікуватимете кожну людину. Інший варіант - використовувати воронку вікторин, яка просить вашу аудиторію відповісти на набір запитань, а потім класифікує їх на основі відповідей.

Ви також можете сегментувати свій список на основі ухвалених (або не прийнятих) дій. Якщо ви запропонували завантажений свинцевий магніт для заохочення реєстрації, ви можете надіслати одну послідовність електронної пошти тим, хто завантажив контент, та іншу послідовність тим, хто цього не зробив.

Остання порада для вас: перш ніж помістити нового члена аудиторії в категорію, використовуйте інструмент перевірки електронної пошти, щоб переконатися, що адреса електронної пошти дійсна. Забагато відскоків призведе до того, що ваші листи потраплять до папок спаму людей.

Як написати високо конвертаційний лист електронної пошти

Існує мистецтво маркетингу електронною поштою. Хоча є перевірені методи, які довели свою ефективність, це не завжди так просто, як слідувати набору правил. Мало хто з маркетологів правильно проводить свої кампанії електронною поштою з першого разу, і те, що працює для одного сегмента аудиторії, не працюватиме для іншого.

Тому ви повинні продовжувати вчитися, експериментувати та відслідковувати свої показники, щоб зрозуміти, які методи працюють. Кожна аудиторія та кожен бізнес унікальні, тому, хоча ви можете і повинні черпати натхнення у професіоналів, звертати увагу на свою аудиторію та свої результати – це найважливіше.

Це може здатися приголомшливим, але якщо ви наполягатимете, то незабаром підвищите свій рівень відкритості електронної пошти і отримаєте ті конверсії, про які так мріяли. Використовуйте свій творчий потенціал, думайте нестандартно та просто починайте!

Інші корисні статті про електронну пошту

Создайте почту

Создайте почту

@online.ua