8 порад по збільшенню клікабельності електронної пошти

Ваш маркетинг електронною поштою напружує вас? Це один із найпростіших, але надійних засобів маркетингу, який надає дивовижний вплив як на нові, так і на усталені підприємства.

Якщо ви зіткнулися з млявою кампанією електронною поштою з невтішним показником клікабельності, то ваш стрес викликаний правильною причиною. Якщо передплатники електронної пошти не переходять за вашими посиланнями, це призведе до зменшення кількості потенційних клієнтів та продажів, що неминуче вплине на ваш дохід.

Іноді маркетологам буває складно підтримувати інтерес своїх клієнтів через брак ідей. Тиск, щоб залишитися на вершині конкуренції, зрештою прирікає кампанію. У цій статті ви дізнаєтеся, що вважається хорошим показником клікабельності електронної пошти та як покращити цей показник у ваших кампаніях, якщо ви відчуваєте, що його недостатньо.

Як розрахувати швидкість кліків електронною поштою

Звичайно, перш ніж розглядати інші показники, потрібно переконатися, що ваші електронні листи відкриті. Близько 35 відсотків одержувачів електронної пошти відкривають листи, засновані на помітній тематиці. Тому ваша електронна пошта має виділятися та привертати увагу передплатників достатньо, щоб натиснути на неї.

Переконавшись, що у вас є хороша швидкість відкриття електронної пошти, ви повинні встановити мету, якою має бути середня швидкість кліків електронною поштою для вашої кампанії.

Щоб розрахувати швидкість кліків електронною поштою, виконайте такі два кроки:

  1. Розділіть загальну кількість одержувачів, які клацнули за посиланням, яке ви додали до своєї електронної пошти, на кількість доставлених листів.
  2. Помножте результат на 100.

Що таке хороший коефіцієнт клікабельності для електронної пошти?

Для кожної галузі та компанії все по-різному. Давайте візьмемо приклад. Багато хто стверджує, що швидкість кліків електронною поштою більше 10% є розумною. Однак багато електронних листів не досягають числа, близького до цього. Фактично коефіцієнт клікабельності електронної пошти у розмірі 2,6% вважається середнім при розрахунку по всіх галузях.

При налаштуванні та розрахунку показників враховуйте галузеві орієнтири.

Поради щодо збільшення клікабельності маркетингової кампанії електронною поштою

1. Зверніть увагу на однорідність бренду

Консистенція або однорідність бренду є однією з перших речей, які вам потрібно забезпечити. При правильному використанні фірмового тону, ключових слів та адресації до правильної аудиторії ви, безумовно, можете збільшити швидкість кліка електронною поштою маркетингової кампанії.

Кожен бренд має індивідуальну індивідуальність, і вам дуже важливо, щоб він був максимально релятивним для аудиторії. Зробіть так, щоб ваші блоги, повідомлення в соціальних мережах, інформаційні бюлетені та електронні листи відповідали вашому бренду та веб-сайту. Таким чином, ви будете впевнені, що ваші клієнти завжди легко дізнаються про вас.

2. Будьте обережні з форматуванням електронної пошти

Ще один важливий фактор, який може допомогти підвищити швидкість кліків, це правильний формат ваших електронних листів. У багатьох випадках потенційні клієнти залишають листи непрочитаними, якщо вони вважають формат непростим для очей. Тому ось способи, щоб його виправити:

  • Використовуйте зручний для мобільних пристроїв формат для ваших електронних листів. Частка людей, які читають листи на мобільних пристроях, вища, ніж на настільних комп'ютерах, тому це дуже важливо.
  • Використовуйте правильну ширину. Якщо ваш лист надто широкий або занадто вузький, це може призвести до поганого враження і, зрештою, завадить одержувачам читати далі.
  • Не приховуйте ключові деталі зображення. Якщо вони заблоковані за замовчуванням, це може пошкодити вашу доступність електронної пошти. Ваш цільовий потенційний клієнт пропустить важливу інформацію та не перейде за вашим посиланням.

3. Виберіть опцію соціального обміну

Останнім часом соціальний обмін став помітною функцією, яку ви повинні не забувати використовувати. Вважається, що ви можете стати свідком збільшення швидкості кліків на 30% просто включивши один варіант соціального обміну. І може піднятися до 55% вище з трьома чи більше варіантами соціального обміну.

Іноді одержувач може не потребувати будь-якої пропозиції, але його знайомий може його шукати. Надавши їм можливість спільного використання у соціальних мережах, ви зможете залучити нових потенційних клієнтів, а також покращити свої показники.

4. Сегментація та персоналізація

Чи надсилаєте ви один і той самий лист усім у вашому списку розсилки? Що ж, якщо ви це зробите, то краще негайно зупинитися. Як маркетолог, ви повинні розуміти, що не всі клієнти будуть зацікавлені у всіх ваших повідомленнях. Тому ви повинні класифікувати електронні листи на основі їхньої релевантності аудиторії. Це робить сегментацію одним з найважливіших елементів, що сприяють збільшенню кількості кліків електронною поштою.

По-друге, ваша електронна пошта повинна бути персоналізована, щоб підвищити шанси кліків за посиланнями. Ви можете зробити це, включивши форму на своєму веб-сайті, яку клієнти повинні заповнити. Це дозволить вам зрозуміти, що їх цікавить та які пропозиції є найбільш релевантними для них. Чим більш точно підібрана ваша електронна пошта, тим кращу відповідь ви маєте отримати.

Не зосереджуйте лише використання імен одержувачів у рядках теми та тілі листа. Натомість використовуйте інформацію, яку ви отримали про своїх передплатників, щоб налаштувати або персоналізувати їхній досвід маркетингу електронною поштою. Будь-які дані, що зберігаються у вашому існуючому списку електронної пошти, такі як вік, демографія, місцезнаходження тощо – можуть бути використані для персоналізації вашої кампанії.

Ви також можете налаштувати свою маркетингову кампанію електронною поштою на основі дій людей на вашому сайті або їх поведінки, використовуючи націлення на рівні сторінки для доставки пропозицій відповідно до сторінки, на якій вони знаходяться.

Завдяки більшій кількості даних, доступних у вашій системі, персоналізація, сегментація та мікро-націлювання автоматично стануть більш плавними і підвищать вашу швидкість кліка електронною поштою.

5. Встановіть час та частоту

Вибір часу є одним із суттєвих факторів для отримання більшої кількості клацань за посиланням у листі. Якщо ваш лист доходить до людей, коли вони не мають часу прочитати його і натиснути на посилання, вони можуть ніколи не побачити його. Це може бути дивно, але аудиторія, швидше за все, буде відкривати та натискати посилання у ваших електронних листах між 8 вечора та опівночі, незалежно від розташування.

Ще одна річ, яка має значення для швидкості кліків електронною поштою, - це частота. Надсилання надто малої кількості листів може призвести до того, що люди забудуть, хто ви є. У той же час, надіславши надто багато листів, ви можете надіслати свої повідомлення до папки спаму.

6. Використовуйте сильні слова

Люди досить емоційні. Більшості з вас подобається думати, що найкращий спосіб контролювати рішення - це логічно мислити за допомогою аргументів та фактів. Однак у реальному житті ви не так багато контролюєте, як вам здається. Як і клієнти. І це може бути використане на користь маркетологів.

Ви можете представити себе як творчого та заслуговуючого на довіру, а також зробити аудиторію схвильованою, використовуючи слова сили. Але зачекайте, що таке слова сили? Слова сили - це слова, які можуть викликати емоційну реакцію в одержувача. А збуджуючи емоції та спілкуючись із уявою читача, вони також можуть збільшити швидкість кліка.

Існує шість "маркетингових мотиваторів:"

  • Страх
  • Ексклюзивність
  • Жадібність
  • Почуття провини
  • Потреба схвалення
  • Гнів

Прагніть зробити своїх читачів більш цікавими та захопленими, ставлячи незвичайні, але цікаві питання, які спонукають їх перейти за посиланням. Ви також можете бути інформативним та перспективним у тоні.

7. Повторне надсилання ваших електронних листів

У випадку, якщо всі ваші зусилля зазнають невдачі, ви можете знову розіслати ту саму кампанію електронною поштою своїм передплатникам. Це чудово працює, якщо ви можете відокремити аудиторію, яка не натиснула на посилання від тих, хто не відкривав вашу електронну пошту в першу чергу. Потім ви можете повторно надіслати листа лише тим, хто не відкриває його. Немає жодного сенсу дратувати передплатників, які вже прочитали вашого листа.

Ви можете використовувати інструменти автоматизації маркетингу електронної пошти, такі як Snov.io, щоб створити електронну краплинну кампанію та контролювати її робочий процес самостійно. Це заощаджує час і автоматизує персоналізовану послідовність електронних листів, які ви бажаєте надіслати масовій аудиторії.

8. Часто очищайте список електронної пошти

Поширене правило, яке втрачають маркетологи, полягає в тому, що списки електронної пошти мають природну швидкість відтоку, яка становить приблизно 25-30% щороку. Вона включає людей:

  • Хто дратується з приводу вашої електронної пошти та відписується
  • Хто не хоче бачити ваші листи і відправляє їх прямо до папки спаму
  • Хто не перевіряє обліковий запис електронної пошти

Використання деяких із перелічених вище порад, таких як сегментація, персоналізація або відправка повторно залучених електронних листів, безсумнівно, принесе вам користь у довгостроковій перспективі.

Якщо це не працює для вас, ви повинні видалити не прив'язаний розділ передплатників з вашого списку. Це означає, що ті, хто залишається, охоче відкривають вашу електронну пошту і натискають на посилання, автоматично підвищуючи швидкість кліка. Очищення даних має важливе значення, оскільки видаляє непотрібну аудиторію у списку електронної пошти.

Заключні слова

Тепер, коли ви знаєте, як збільшити кількість кліків електронною поштою, ви можете слідувати цим простим способам утримання існуючих передплатників і переконатися, що у вас завжди є нові потенційні клієнти. З великою маркетингової кампанії електронної пошти, ви можете налаштувати свій малий бізнес на шлях до успіху. А електронна розсилка - один із найзручніших і найдоступніших способів зробити це.

Незалежно від того, скільки років досвіду ви маєте в галузі маркетингу електронної пошти, ви ніколи не зможете стати великим маркетологом, якщо не проаналізували і не навчилися використовувати потужні слова, сегментацію, персоналізацію, а також не опанували мистецтво надсилання електронних листів у потрібний час разом з інноваційними тематичними лініями. Тепер ваша задача як маркетолога розпочати з творчої кампанії. Ввівши ці хакі швидкості кліків електронною поштою у свій електронний маркетинг відразу ж, ви неодмінно зможете досягти успіху.

Інші корисні статті про електронну пошту

Создайте почту

Создайте почту

@online.ua