8 головних переваг електронної пошти
Більшість людей використовують електронну пошту щодня і перевіряють свою поштову скриньку скрізь: під час тренування, їжі та навіть у ванній.
Електронна пошта забезпечує надійну форму зв'язку між вашим брендом та вашими клієнтами. Це економічне рішення щодо зв'язку з клієнтами.
Дізнайтеся про інші переваги, які роблять електронну пошту розумним рішенням для спілкування з вашою аудиторією, пошуку нових клієнтів та розвитку вашого бізнесу.
Чому працює електронна пошта
На відміну від інших маркетингових каналів, електронна пошта дозволяє вам постійно підтримувати зв'язок зі своїми клієнтами. Чи то простий електронний лист «Спасибі за передплату», веселий «Ласкаво просимо на борт» або щирий «З Днем Народження» - це найпростіший та найефективніший спосіб показати вашим клієнтам, що ви їх цінуєте. Клієнти люблять, коли компанія ставиться до них як до особистості, а не як до всіх інших.
Це значення має відображатися в електронних листах, що надсилаються вами, і чим більшу цінність ви надаєте своїй цільовій аудиторії, тим більше вони будуть чекати від вас відповіді. Коли це станеться, їх буде легше привернути вашим закликом до дії.
Підніміть свій маркетинг на новий рівень за допомогою електронної пошти
Електронна пошта продовжує залишатися одним із найкращих способів зв'язатися як з існуючими клієнтами, так і з потенційними клієнтами. Планування ідеальної стратегії електронного маркетингу для вашого бізнесу дає кілька переваг:
1. Цільовий та персоналізований контент.
Електронна пошта дозволяє сегментувати клієнтів за різними списками залежно від їх переваг для надсилання персонального контенту. Від створення ідеальної теми до зображень, які знаходять відгук у ваших клієнтів, та цінного контенту, що допомагає вашій аудиторії, електронна пошта є ідеальним каналом для привернення уваги.
Налаштуйте свої повідомлення для різних аудиторій, щоб ваші електронні листи завжди були цікавими. Не звертайте уваги на імпульс надто рано наполягати на жорсткому продажі. Спочатку створіть міцний фундамент довіри між вашим брендом та одержувачем і створіть зв'язок зі своїм клієнтом, який з часом може зростати.
2. Підвищення довіри.
Листи від невідомого відправника або із сумнівним рядком теми можуть сприйматися як спам. Це просто неприємно, і клієнти часто просто видаляють ці листи.
Деяких клієнтів смайлики змусять клацнути та будуть щасливі. Інших та ж тема може змусити шукати посилання для відмови від передплати. Вам необхідно адаптувати свій контент відповідно до того, що хочуть ваші читачі. Знаючи інтереси та потреби ваших читачів, ваша електронна пошта потрапить у вхідні повідомлення, а не папку для спаму.
Створення списку розсилки на основі дозволів, який включає прапорець для користувачів, що можуть підписатися на ваш список розсилки, гарантує, що клієнт знає, на які електронні листи вони підписуються і як часто вони будуть отримувати від вас електронні листи.
3. Найкраща впізнаваність бренду.
Деякі з найвідоміших брендів у світі сьогодні настільки відомі, що є синонімом галузі, де вони працюють. Spotify - чудовий тому приклад. Усі їхні електронні листи актуальні та ретельно продумані.
А тепер уявіть, що ваш малий бізнес виділяється як чітко відомий бренд, такий як Spotify.
Електронна пошта – відмінний спосіб розвинути ідентичність вашого бренду, тому що вона дає вам прямий зв'язок із поштовими скриньками ваших клієнтів чи потенційних клієнтів. Як тільки ви почнете створювати цінний контент для клієнта, ви матимете перевагу перед конкурентами.
Ви навіть можете використовувати свою електронну пошту, щоб отримати корисні відгуки. Чи задоволені клієнти тим вмістом, який ви надаєте? Чи хотіли б вони дізнатися щось інше?
Використовуйте опитування або почніть обговорення у соціальних мережах. Як тільки ви залучите їх до процесу, ви точно знатимете, як додавати цінний контент у свої електронні листи.
4. Збільшення продажів.
Marketing Week повідомляє, що електронна пошта приносить близько 37 мільярдів доларів роздрібного продажу на рік.
Електронна пошта дає чудову можливість для імпульсних покупок. Ви можете спонукати покупця здійснити ще одну покупку декількома способами:
- Показуйте товари, які часто купують разом із товарами, купленими клієнтом.
- Перерахуйте товари, схожі на попередні покупки клієнта.
- Створіть спеціальну пропозицію або знижку на майбутні покупки.
Клієнти часто діють імпульсивно, коли вони отримують електронний лист, який інформує їх про відповідний продукт, пов'язаний з їхньою попередньою покупкою. Особливо це є актуальним, якщо є акція.
5. Зміцнення відносин із клієнтами.
Ваші клієнти цінують добрий лист. Час та зусилля, необхідні для складання ідеального листа, не залишаться непоміченими. Вони хочуть знати, що відбувається з вашим бізнесом, і як вони можуть брати участь.
Зв'язатися з усіма клієнтами особисто або за телефоном практично неможливо. Кампанії електронною поштою заповнюють цю прогалину. Ви навіть можете організувати краплинну рекламну кампанію, щоб спростити процес.
Краплинні кампанії продовжуються і направляють користувача вниз шляхом покупця до кінцевої точки конверсії. Вони часто використовуються, щоб забезпечити постійну цінність для передплатників, допомагаючи при цьому тримати ваш бренд у центрі уваги. Часто ці електронні листи повільно «капають» корисною інформацією, продуктами чи порадами протягом кількох днів, тижнів чи місяців.
6. Оптимізація часу та бюджету.
У будь-якому бізнесі, особливо в малому, завжди є обмеження щодо часу та бюджету. У той час як великий бізнес може дозволити собі щосили купувати рекламні місця під час Суперкубка, малий бізнес не може дозволити собі такої розкоші.
Навіть цільові кампанії прямого розсилання по розсилці листівок по найближчих поштових скриньках можуть бути дорогими. Між витратами на дизайн, друк та пересилання ви можете витратити кілька доларів на доставку флаєра.
Весь час, проведений без уваги до свого бізнесу, означає втрату доходу та втрачену можливість зв'язатися з вашими клієнтами на особистому рівні. Одна з найбільш значних переваг електронної пошти для малого бізнесу – ефективне використання часу та бюджету. Розробка професійної маркетингової кампанії електронною поштою не складна і не вимагає багато часу. Надсилання електронних листів багатьом передплатникам також, як і раніше, рентабельне.
7. Метрики, щоб дізнатися, що працює.
Коли справа доходить до клієнтів, які відкривають ваші електронні листи, з'являється швидке вікно можливостей. Вони бачать вашого листа у своїй поштовій скриньці і залежно від того, наскільки добре поєднуються ім'я «Від» та тема, вони вирішують, відкривати листа або ігнорувати його. Хороший показник відкриттів означає, що ваші клієнти знають ваш бренд досить добре, щоб отримувати від вас повідомлення незалежно від часу доби.
Наступним кроком є ваш рейтинг кліків (CTR), який зазвичай дає вам гарне уявлення про те, скільки клієнтів витратили час на перегляд вмісту вашої електронної пошти, щоб клацнути посилання всередині. Середній рейтинг кліків у всіх галузях становить близько 7%.
Після того, як клієнт клацнув вашого листа, в ідеалі наступна мета – змусити його зробити конверсію – іншими словами, виконати дію, яку ваш електронний лист попросив його зробити. Коефіцієнти конверсії ваших електронних листів є важливим показником, який слід відслідковувати, оскільки вони кажуть вам, наскільки добре спрацював заклик до дії у вашому електронному листі.
8. Збільшення відвідуваності сайту.
Електронні листи – чудовий спосіб залучити клієнтів до вашого сайту. Ви можете включити релевантні посилання на свій сайт до свого електронного листа. Ви також можете використовувати свої кампанії електронною поштою, щоб залучити клієнтів до інших відмінних матеріалів, доступних на вашому сайті або в блозі.
Наприклад, місцева школа дизайну може надіслати електронні листи, щоб повідомити про новий клас дизайну з обмеженою кількістю місць.
Багато їх клієнтів і потенційних клієнтів, можливо, пропустили можливість відвідати заняття, якби не повторно відвідали сайт вчасно. Тоді школа дизайну зможе швидше заповнити всі місця, замість чекати, поки надійдуть замовлення.
Увімкніть кнопки публікації у соціальних мережах у свої електронні листи, щоб спонукати клієнтів просувати ваш контент через власні соціальні канали.