Як розвивався дизайн електронної пошти за останні кілька десятиліть
Коли ви востаннє перевіряли електронну пошту? Швидше за все, це було протягом попередніх 24 годин, оскільки електронні листи стали частиною вашого повсякденного життя. Чи знаєте ви, з чого все почалося? Чи знаєте ви, що листи з'явилися ще до появи Інтернету? Якщо цікаво, ця стаття для вас.
З неї ви дізнаєтеся "Коротку історію електронних листів", як це зробив Стівен Хокінг для часу! Ви розглянете, як електронні листи поступово стали найприбутковішим інструментом цифрового маркетингу з рентабельністю інвестицій 4400%, причому 74 трильйони з них вирушають щороку. Приготуйтеся досліджувати, як дизайн електронної пошти розвивався шість десятиліть, що охоплюють понад два століття.
60-70-і роки: холодний початок подорожі
Використовуються слова "холодний старт", тому що електронні листи ніколи не були винайдені як будь-який інший інструмент: вони розвивалися як технологія. У 1965 році Массачусетський технологічний інститут вигадав "ПОШТОВИЙ ящик", який вважається однією з найраніших відомих технологій, що започаткували електронну пошту. SNDMSG була ще однією сучасною програмою, яка має багато паралелей із нею. 29 жовтня 1969-особливий день в історії електронної пошти, оскільки перше повідомлення від вузла до вузла було надіслано через ARPANET.
70-90-і роки: Розквіт HTML-листів
70-ті роки ознаменувалися зростанням електронної пошти, коли Рей Томлінсон впровадив електронну пошту в ARPANET 1971 року. Проте електронні листи залишалися незмінними протягом наступних двох десятиліть. Вони були обмежені ARPANET, оскільки 75% її трафіку складали електронні листи.
Але 1989 року, поруч із використанням протоколів HTTP і HTML, виникла пантоміма. Таким чином він проклав шлях до HTML-шаблонів електронної пошти, які ми дуже любимо в наші дні. Це була значна зміна, оскільки електронні листи, засновані на ASCII, підтримували лише текст.
90-ті-2000-і роки: Світанок революції дизайну, Поштові клієнти
Дизайн розвивався виключно швидко у цьому десятилітті, оскільки розробники електронної пошти могли включати мультимедіа, а HTML-таблиці стали популярними.
Це зробило електронні листи схожими на веб-сайти, і вони значно підвищили гнучкість дизайну. Microsoft Mail була першим комерційним постачальником поштових скриньок із AOL, Hotmail, Echomail, Yahoo! та Gmail, що вийшов на ринок у 1993-97 роках.
2000-і-2010-і роки: Визнання як потужного цифрового маркетингового каналу та впровадження адаптивних HTML-шаблонів електронної пошти
Це десятиліття допомогло електронній пошті отримати визнання як потужні канали цифрового маркетингу, а до кінця десятиліття було введено адаптивні шаблони електронної пошти HTML. Крім того, було розпочато практику вбудовування відео в електронні листи, і ландшафт дизайну електронної пошти почав демонструвати величезні зміни.
Прості текстові електронні листи почали виходити з моди, і бренди прийняли мову дизайну, який використовував мультимедіа та макети для імітації веб-сайтів певною мірою. Однак поштові клієнти були менш захоплені новими функціональними можливостями на відміну від веб-технологій, оскільки безпека відігравала важливу роль в обмеженні інновацій в електронній пошті.
2010 - 2015: Адаптивні шаблони починають брати гору, а інтерактивність набирає обертів
Соціальні медіа розглядалися як новий гравець у цифровому маркетингу, і люди почали скептично ставитися до того, що "електронний маркетинг помре", але статистика говорила про інше. Електронні листи були найефективнішим каналом, і бренди вигадали інтегровані електронні листи, щоб отримати передплатників у соціальних мережах зі своїх списків електронної пошти.
Це була також епоха впровадження мобільних пристроїв над персональними комп'ютерами та ноутбуками, що зробило мобільні адаптивні HTML-шаблони електронної пошти привабливими для бізнесу у 2012 році. 2013 та 2014 роки ознаменувалися технічними досягненнями у вигляді автоматизації електронної пошти, яка також допомогла компаніям із крапельними кампаніями та іншими трансакційними електронними листами.
До 2015 року філософія дизайну стала інтерактивною та модульною, оскільки обсяг відправки електронної пошти продовжував зростати разом із користувальницькою базою. Модульна мова проектування також декомпілювала електронні листи, які нагадували веб-сайти 2000-х років. Еволюція була стрімкою, зосередженою на технічному боці, що призвело до покращення UX за ці п'ять років.
2015 рік по теперішній час: Прискорені збої в проєктуванні
Після 2015 року дизайн електронної пошти перейшов від розробок до збоїв. Інтерактивний дизайн електронної пошти став популярним і компанії відкрили двері для багатьох інноваційних застосувань.
Динамічний контент, такий як таблиці лідерів та таймери, став відмінним інструментом для покращення якості обслуговування клієнтів та підвищення залученості.
Потім з'явилася тенденція темних дружніх до режиму шаблонів електронної пошти після того, як Apple задумала цю тенденцію в 2018 році.
На той час, коли люди досягли 2020 року, дизайн електронної пошти почав зливатися з іншими інструментами, такими як чат-боти. Найближчими днями можна очікувати набагато більше збоїв у дизайні електронної пошти, які перетворять їх на автономні, функціональні цифрові канали, яким більше не потрібно буде залишати повідомлення для виконання будь-якої функції. Можливо, це зробить вихідні кнопки CTA історією. Неможливо сказати, що чекає на вас у майбутньому, але електронні листи тут, щоб залишитися.
Ви знаєте, що 2020 рік був екстраординарним роком, чого ніхто й уявити не міг. Це вплинуло на все, і всі мають на увазі навіть тенденції дизайну електронної пошти на найближчий час. Це не схоже на те, що наступні аспекти дизайну електронної пошти не існували раніше, і вони з'явилися в цій пандемії. Натомість вони стали більш помітними (і приємними) порівняно з іншими.
Мінімалізм
Хоч би скільки говорили про мінімалізм, він все одно буде "мінімальним". Мінімалізм - одна з найвпливовіших тенденцій дизайну електронної пошти, яка швидко здобула популярність. Враховуючи хаос і всі приголомшливі події по всьому світу, ви дійсно хочете, щоб електронна пошта була чистою та заспокійливою. Мало того, мінімальні електронні листи виявляються ефективнішими, оскільки вони зберігають речі чистими та чіткими.
У 2021 році бренди більше, ніж будь-коли, схиляються до приглушених кольорів, урізаних колірних палітр, щоб досягти простих перспектив і випромінювати спокій у поштових скриньках своїх одержувачів. Чим менше ви говорите, тим більше каже ваш бренд, це девіз, який шукають бренди, і ця тенденція тільки зростає, принаймні в найближчому майбутньому.
Якщо говорити про бренди, то є одна компанія, яка займається мінімалізмом з моменту свого заснування і задовго до того, як він став мейнстрімом. Це яблуко. Просто неймовірно, як їхня мова дизайну сильно оберталася навколо мінімалізму з того самого дня, коли був випущений перший iPhone.
У 2021 році Apple лідирує у створенні мінімалістичних електронних листів. Ось приклад, згаданий нижче. Їхня електронна пошта AirPods Pro містить послідовні зображення, які є тонкими, але суттєвими, а колірний візерунок робить їх повідомлення набагато ефективнішими.
Бажаєте самі створювати такі мінімалістські електронні листи, але не знаєте, з чого почати? Що ж, ви завжди можете покластися на професійні послуги, які створюють одні із найкращих шаблонів електронної пошти на ринку. Шаблони електронної пошти Pardot та шаблони електронної пошти Salesforce – це ваш найкращий вибір.
Опис цінності
2020 рік це те, що ви всі хочете забути, але як би ви не намагалися, деякі речі завжди будуть порушені тим, що приніс цей рік. Більше того, цей рік змусив вас усвідомити, що такі проблеми, як расизм та нерівність, все ще переважають у суспільстві та загалом, якщо вже на те пішло. Час, проведений вами із собою під час пандемії, висвітлив відсутність важливості цих питань у ваших повсякденних повідомленнях.
У 2021 році ці питання стали не просто частиною розмов віч-на-віч. Вони спілкуються на свободі. Настільки великі, що (як бажаний крок) бренди включили їх. Такі фірми, як Uber, зайняли сміливу позицію, щоб відсвяткувати різноманітність та навести деякі приклади, що знайшли відображення у їхніх комунікаціях.
У своєму електронному листі, присвяченому керівним принципам спільноти, Uber красиво підкреслив ідею рівності та відповідні їй цінності.
Google AMP
2021 знаменує собою початок нового десятиліття, то чому б не використовувати деякі нові технології в електронній пошті, чи не так? Що ж, привітайте з Google AMP або прискореними мобільними сторінками. AMP-один із перспективних трендів дизайну електронної пошти цього року. За допомогою підсилювачів бренди можуть дозволити своїм користувачам взаємодіяти, не змушуючи їх залишати сторінку. Користувачі можуть виконувати різні дії з увімкненим підсилювачем прямо від виконання CTA електронною поштою до покупки речей онлайн.
Футуризм та ретрофутуризм
Найкраще з обох світів, правда? Що ж, схоже, це найкращий час для того, щоб стати маркетологом електронної пошти або навіть дизайнером, якщо на те вже пішло. Ви маєте з чим грати. Футуризм передається через яскраві кольори, зовнішнє світіння та багато іншого. Бренди навіть іноді використовують космічні теми, щоб донести цю думку до дому.
Ретрофутуризм - ця мова дизайну повністю присвячена нетрадиційному і, отже, здебільшого нечуваному поєднанню ностальгії та майбутнього. Це довгоочікувана тенденція для переляканих, але повних надії очей, які 2020 залишили позаду, коли одержувачі отримують натяк на ностальгію і одночасно крадькома заглядають у майбутнє. Це правильна перевага дизайну, щоб ваші електронні листи виділялися.
Типографія
Дизайн – це шалений краєвид. З такою кількістю брендів, клієнтів та цільових аудиторій все зводиться до суб'єктивного вибору наприкінці дня. Таким чином, ви можете мати мінімалізм та його приглушений вибір кольорів, але велика смілива друкарня також стає помітною у 2021 році. Ці величезні, надто великі літери випромінюють впевненість та енергію, як ніщо інше.
Друкарня це в основному зображення тексту. У минулому було багато шрифтів, коли вони створювали тренд власними силами. Чи це витонченість, ретроїзм або ностальгія, типографіка - один з небагатьох елементів дизайну, який може зробити все це. Все стає ще класичнішим, якщо ви вводите деяку рукописну каліграфію у свій друкарський дизайн електронної пошти.
Заключні слова
Дизайн електронної пошти розвивався швидше за останні два десятиліття порівняно з першими чотирма, але можна вважати це природним. До 90-х років навіть Інтернет не користувався такою різноманітною та широкою базою користувачів. Розглядаючи еволюцію дизайну електронної пошти з погляду розробника електронної пошти чи маркетолога, усе, що можна сказати, - те, що краще попереду. Залишається сподіватися, що ця стаття допомогла вам дізнатися минуле, сьогодення та майбутнє електронних листів.