Як створити привабливий маркетинговий план електронної пошти - покроковий посібник зі стратегії
Ви хочете почати з планування маркетингу електронною поштою? Це хороша ідея, щоб мати стратегію маркетингу електронною поштою, особливо для збільшення цільових лідів вашого сайту. Але в деталях легко заплутатися.
Ось що знаходиться в цьому короткому посібнику:
- Вступний посібник з тенденцій електронного маркетингу
- 6-кроковий посібник з планування маркетингу електронною поштою
- Інструменти та ресурси, які створюють ефективну стратегію електронної пошти
- Тенденції маркетингу електронною поштою
- Мобільна оптимізація. Ви часто будете бачити шаблони електронної пошти, які використовують мобільні оптимізовані проєкти та тільки мобільні проєкти.
- Спеціальні можливості. Зростаюча пропаганда доступності вплинула на дизайн маркетингу електронної пошти у великій, позитивній формі.
- Темний режим. Оскільки програми та веб-сайти приймають темний режим, має сенс, що електронні листи також будуть.
- Виноски у соціальних мережах. Відмінний спосіб взаємодіяти з аудиторією: включати до своїх електронних листів канали Instagram, топові твіти та фан-контент.
- Велика інтерактивність. Анімовані кнопки, опитування та динамічно оновлюваний контент забезпечують активнішу взаємодію з одержувачами.
Як побудувати ефективну стратегію електронної пошти
Коли ви починаєте маркетингові дослідження та планування електронної пошти, важливо мати узгоджену стратегію. Отже, маючи на увазі вищенаведені тенденції, наступні шість кроків допоможуть вам розпочати роботу.
1. Визначте свій список електронної пошти
Одним з ваших перших маркетингових заходів електронною поштою має бути визначення того, кому ви надсилаєте електронні листи. Чітко визначте, кого ви хочете бачити у своєму списку електронної пошти, а потім вирішіть, як ви можете заохочувати цільову групу використовувати ваші форми реєстрації і підписатися.
2. Поставте чіткі цілі.
Запитайте себе, чому ви хочете провести час як планувальник електронного маркетингу. Яка мета вашої кампанії?
Чіткі маркетингові цілі електронної пошти необхідні успішній кампанії. Визначте свої цілі - чи це створення наступного для вашого блогу, чи нарощення продажів і отримання нових клієнтів для вашого магазину електронної комерції.
3. Визначте тип контенту, який ви надішлете
Іншою важливою частиною процесу планування маркетингу електронної пошти є визначення типу контенту, який ви відправлятимете. Тип контенту електронного маркетингу , який потрібно створити, буде залежати від ваших цілей.
Якщо ви хочете тримати нових передплатників у курсі вашого інтернет-магазину та нових продуктів, придумайте для нього маркетингову стратегію електронної розсилки. Або, якщо ви хочете, щоб люди вибрали онлайн-курс, серія автовідповідачів - кращий спосіб витратити ваші зусилля на маркетинг контенту.
4. Використовуйте безкоштовні шаблони електронної пошти для оптимізації маркетингової кампанії електронною поштою
Як тільки ви визначитеся з типом контенту, який потрібно створити, вам знадобиться шаблон дизайну електронної пошти, щоб зібрати всі частини воєдино. Ви можете створювати кожен лист з нуля, але який спеціаліст з маркетингу електронної пошти має на цей час?
Шаблон електронної пошти заощаджує ваш час та гроші, а успішна маркетингова кампанія електронною поштою вимагає деякої автоматизації.
5. Створіть календар маркетингу електронною поштою
Ще один спосіб запустити планування маркетингу електронною поштою - створити календар маркетингу електронною поштою. Це дає вам можливість бачити загальну картину у будь-який момент часу та гарантує, що ви ніколи не пропустите події, важливі дати чи можливості продажу.
При складанні календару маркетингу електронною поштою маркетологу потрібно:
Враховувати свята, спеціальні заходи та великі оголошення. Додайте також запуски продуктів та інші важливі особисті дати.
Використовувати сегментацію для цільових груп із різними кампаніями. Користувачі будуть підписуватись на ваш список електронної пошти з різних причин, тому уточніть свої сегменти та демографію. Надсилайте персоналізовані електронні листи кожній групі, щоб усі надсилалися відповідним шляхом у вашій вирві маркетингу електронної пошти. У разі потреби настройте обмін повідомленнями.
Враховувати частоту своєї краплинної кампанії. Треба знати, з якою частотою будете надсилати електронні листи, щоб краще виконувати сегментацію. Це запобіжить дублюванню повідомлень та проблем з послідовністю та допоможе вам вирішити, коли краще надсилати автоматичні електронні листи або наступні повідомлення. Розрізняйте одноразові електронні листи та автовідповідачі.
Дивитися загальну картину. Якщо ви помітили великі прогалини у вашому календарі маркетингу електронної пошти, заповніть їх забавними пропозиціями, оновленнями блогу та халявою.
6. Налаштування A/B-тестування та аналітики
Останнім у вашому списку кроків планування маркетингу електронної пошти є налаштування A/B тестів та аналітики. Отримайте доступ до своїх метриків та тестування, щоб переконатися, що ваші поштові кампанії працюють добре.
Добрі новини?
Більшість постачальників послуг електронної пошти включають A/B тестування та аналітику, тому вивчіть, що пропонує ваша маркетингова платформа, та налаштуйте свої параметри.
Будьте найкращим планувальником маркетингу електронної пошти: Інструменти та ресурси
Будь-який планувальник маркетингу електронної пошти скаже вам, що правильні інструменти потрібні. Нижче наведено не вичерпний список, але кращих гравців в галузі — і більшість з них є економічно ефективними.
Заключні думки: 6 способів запустити планування та календар маркетингу електронної пошти
Планування маркетингу електронною поштою бере здогади з ваших кампаній і допомагає вам отримати максимальну віддачу від них.
Незалежно від того, чи є ви власником одного веб-сайту або повноцінним планувальником маркетингу електронної пошти, ці поради та набір інструментів дадуть вам імпульс, необхідний для початку роботи та отримання передплатників електронної пошти.
Будь-яка маркетингова стратегія електронної пошти, яку ви хочете реалізувати, має бути підкріплена надійним веб-хостингом.