Як писати листи електронною поштою професійно та зі смаком

Немає нічого поганого у простих текстових повідомленнях електронної пошти. Вони донесуть до користувачів ваше послання та будуть працювати. Але що робити, якщо вам потрібно додати трохи більше пікантності у вашу кампанію? Смайли, малюнки, посилання та шрифти можуть привернути увагу користувача, зробити нудний контент більш привабливим, продемонструвати ваш продукт і зробити вас більш доступним. Але якщо ви використовуєте їх правильно.

Отже, давайте подивимося, як написати професійний лист, використовуючи смайлики, картинки, посилання та шрифти, щоб справді виділитися.

Емодзі

Ви коли-небудь помічали, що спілкування віч-на-віч з виразними жестами та емоціями несе більше інформації, ніж стримане? Це тому, що більшість інформації, якою ви обмінюєтеся, є невербальною. І в міру того, як все більше і більше вашого спілкування відбувається через інтернет, ви розвиваєте бажання точно висловлювати свої почуття та емоції на екрані за допомогою засобів, відмінних від тексту.

Емодзі допомагають зробити саме це. Якщо вам менше 40 років, ви, швидше за все, використовували смайлики в текстових повідомленнях. Але вони також можуть допомогти вам виділитися у поштовій скриньці одержувача. Ідея використання емодзі в електронних листах або, що є більш поширеним, у рядках теми листа є порівняно новою. Це означає, що немає єдиної думки про те, чи варто це робити чи ні.

Головний фактор, який відштовхує маркетологів, полягає в тому, що емодзі працюватимуть лише з аудиторією молодшою ​​за певний вік. Як ви, напевно, здогадуєтеся, емодзі набагато популярніші серед молодшої аудиторії. Націлення не є чимось новим, тому переконайтеся, що ваш TA належить до цього покоління, що любить емодзі.

Залежно від вашої галузі емодзі можуть викликати посмішку на обличчі вашого одержувача або висловлення недовіри. Це має бути само собою зрозумілим, але якщо ви займаєтеся фінансами або будь-якою іншою формальною галуззю, перегляньте питання про те, чи підходять смайлики навіть для вас. Харчова, модна та розважальна індустрії, однак, можуть виграти по-крупному, включивши смайлики у свої поштові кампанії. Якщо ви не впевнені, де ви попадаєте в цей спектр, проведіть A/B тест!

Привід також має значення при виборі емодзі. Намагайтеся уникати будь-яких серйозних чи трагічних тем. Вибачте власники похоронних бюро, ця стратегія не для вас.

Якщо ви турбуєтеся про доставку, дослідження Returnpath 2017 показало, що використання смайликів не призведе до того, що ваша електронна пошта потрапить в папку спаму (але збільшить вашу швидкість відкриття). Загалом, емодзі - відмінний спосіб розважитися і здаватися трохи більш релевантним.

Фотографії

Фотографії набагато менш спірна тема: вони використовуються майже у всіх маркетингових кампаніях електронною поштою. Хоч би якою була ваша галузь, є спосіб включити фотографії у вашу електронну пошту. То чому ж деякі маркетологи віддають перевагу простим текстовим електронним листам? Давайте подивимося на плюси та мінуси.

Плюси використання картинок:

  • Дослідження показали, що мозок аналізує картинки у 60 000 разів швидше, ніж текст.
  • Приваблює потенційних клієнтів і заохочує кліки: електронна пошта з відкритим текстом не така приваблива, як містить візуальний контент.

Мінуси використання картинок:

  • Спам-фільтр: чим більше картинок ви використовуєте у своїй електронній пошті, тим вища ймовірність того, що вона може потрапити не в ту папку – папку зі спамом.
  • Блокування зображень: не всі постачальники послуг електронної пошти відкривають зображення в електронних листах за замовчуванням, багато хто з них блокує їх, якщо одержувач вручну не вибере перегляду зображень.
  • Проблеми з відображенням у мобільних застосунках: досить часто фотографії не відображаються у мобільних застосунках, а це означає, що потенційний клієнт повинен виконати додаткові дії для перегляду зображень. Ніхто не піде наце для холодного листа чи будь-якого листа взагалі.

Хоча мінуси можуть здатися страшніше, ніж плюси, не засмучуйтесь. Попередня перевірка електронної пошти допоможе вам виявити будь-які проблеми.

Ще більше маркетологів уникають використання картинок та ілюстрацій просто тому, що їх створення може зайняти стільки ж часу, скільки створення самого листа. Інші стурбовані досяжністю результатів. Деякі просто не бачать у них потреби, особливо для електронних листів з рутинними або технічними оновленнями. Якщо ви один із цих маркетологів, просто спробуйте використати фотографії один раз. Виконайте A/B тест, щоб перевірити, якщо це для вас. Ви можете бути здивовані, як це вплине на ваші ставки.

Хочете використовувати фотографії, але у вас немає дизайнера в команді чи будь-яких власних дизайнерських навичок? Не турбуйтеся, є платформи тільки для вас. До того ж вільні! Спробуйте Canva, Crello або будь-яке інше безкоштовне програмне забезпечення для графіки про дизайн, щоб створити красиві та професійно виглядаючі ілюстрації для будь-якого випадку. Немає потреби у дизайнерських навичках.

Посилання

За допомогою кампанії електронною поштою ви не просто намагаєтеся поділитися інформацією про свій продукт, ви намагаєтеся просунути своїх потенційних клієнтів далі по вирві продажів. Саме тому майже жоден рекламний лист не обходиться без посилання. Це може бути посилання на ваш продукт, ваш сайт, статтю у вашому блозі, халява або ще щось, що допоможе вам досягти конверсії.

У той час як багато маркетологів електронної пошти не схвалюють використання кількох посилань в електронному листі, деякі вважають, що надання кількох посилань на пару запропонованих вами продуктів, наприклад, показує потенційному клієнту, що ви пропонуєте широкий асортимент продуктів і готові задовольнити його потреби. Як і у випадку з будь-якими спірними питаннями, ви можете провести A/B тест подивитися, що найкраще працює для вашого бізнесу.

Отже, що ви повинні знати, перш ніж використовувати посилання?

Спам-фільтри теж не завжди добрі до посилань. Однак тільки тоді, коли ви використовуєте їх надто багато. Загальна недовіра до зв'язків також впливає на це.

Переконайтеся, що ваше посилання не виглядає занадто довгим. Одержувач не має мати сумніву у вашій достовірності. Як уже згадувалося раніше, деякі турбуються про посилання, що відволікають від головної мети, оскільки дуже багато варіантів (посилань) може відвернути вашого потенційного клієнта від основного заклику до дії.

Підбиття підсумків:

  • Використовуйте посилання у своїх електронних листах, тому що вони допоможуть вам більше взаємодіяти з потенційними клієнтами.
  • Додайте лише одне посилання, оскільки надто багато посилань у вашому листі може призвести до його потрапляння у папки спаму.
  • Зробіть посилання легко впізнаваним, не використовуйте фразу “Натисніть тут”, а підкресліть посилання всередині тексту кольором або підкресленням.
  • Ставте лише дійсні посилання. Помилки трапляються. Саме тому ви повинні завжди перевіряти ще раз.
  • Тримайте ваші електронні листи короткими. Якщо ви хочете, щоб ваше посилання було використане, не покривайте його абзацами тексту.

Шрифти

Якщо ви думали, що шрифти не впливають на настрій читача настільки, щоб використовувати їх у поштовому маркетингу, ви абсолютно помиляєтеся. Шрифт, як і колір, може впливати на настрій людини і, отже, підхід. 2012 року газета The New York Times провела експеримент, метою якого було з'ясувати реакцію людей на різні шрифти. Було виявлено, що людський мозок знаходить деякі шрифти надійнішими, ніж інші.

Це може бути не так важливо для звичайних електронних листів (немає нічого поганого в тому, щоб дотримуватись значення за замовчуванням), але шрифти мають значно більше значення, коли ваша електронна пошта наочніша. І в той час як ваша мета викликати певні емоції, які допоможуть вам конвертувати, читання має бути вашим пріоритетом.

Ось деякі основні правила:

  • Шрифти для бізнесу, смішні шрифти для задоволення, фантастичні шрифти для титрів. Навіть не намагайтеся використовувати Comic Sans у своїх бізнес-пропозиціях. Зробіть це правило своєю мантрою.
  • Оптимальний шрифт size – до 18. Що-небудь більше змусить отримувача почуватися під тиском тексту.
  • Найкращий міжрядковий інтервал-1,4-1,5. Цей інтервал забезпечує кращу читабельність, не надто щільну, не надто вільну.
  • Уникайте какофонії кольорів, достатньо двох. Будьте уважні і до того, які кольори ви використовуєте. Вибирайте кольори в залежності від ваших цілей, іміджу вашої компанії та обставин.
  • Бажаєте отримати свій власний фірмовий шрифт? Чудово! Користувацькі шрифти роблять вас більш впізнаваними. Однак веб-шрифти, розроблені спеціально для вашого продукту, можуть не відображатися, тому завжди використовуйте запасний шрифт. Не хочете пройти через всі ці неприємності? Стандартизовані шрифти відображаються у всіх операційних системах та пристроях.

Висновок

Додавання смайликів, фотографій, посилань та шрифтів є гарним способом пожвавити вашу поштову кампанію. Додайте забавну замітку за допомогою смайликів, створіть ділову атмосферу за допомогою професійних фотографій, запропонуйте більше варіантів за посиланням або зачаруйте шрифтами користувача. Можливості безмежні. Але врахуйте - все в міру.

Інші корисні статті про електронну пошту

Создайте почту

Создайте почту

@online.ua