Як створити корпоративну електронну пошту
Навіщо потрібна корпоративна електронна пошта.
Ви коли-небудь звертали увагу на контакти на візитках, які вам давали клієнти, партнери і підрядники і дуже часто адреса електронної пошти на цих візитках, будучи зареєстрованоб на безкоштовному публічному сервісі електронної пошти, виглядала, м'яко кажучи, не дуже серйозно. Погодьтеся, коли e-mail виглядає в форматі [email protected], це бентежить, для імейл-переписки з друзями, близькими та родичами цього може бути цілком достатньо, а от для бізнес-листування це несерйозно.
Тому, кожен поважаючий себе бізнес, реєструє корпоративну електронну пошту на власному домені, щоб всі імейли співробітників виглядали однаково презентабельно (наприклад, [email protected], [email protected] або). По суті, пошта для бізнесу на своєму домені - це унікальний бізнес-інструмент, який допоможе вам підкреслити статусність компанії і увагу до деталей, навіть на рівні імейл!
Пошта для бізнесу на ONLINE.UA, пропонує вам наступні переваги:
- - унікальна персональна email-адреса для кожного співробітника вашої компанії;
- - логотип вашої компанії в інтерфейсі вашої пошти;
- - безпека і повна конфіденційність листування по імейл всередині компанії і з вашими клієнтами;
- - захист вашої корпоративної переписки в пошті
- - постійна технічна підтримка вашої компанії і корпоративної пошти;
- - потужні і постійно оновлювані антиспам фільтри;
- - ваша електронна пошта онлайн завжди - наш сервіс стабільно працює з 2004 року і його uptime становить 99,9%.
Як зареєструвати корпоративну пошту
Тепер давайте розберемося, як швидко, а головне - безкоштовно, зареєструвати корпоративну електронну пошту в Україні.
- Перший крок - створити електронну пошту на нашому сервісі. Ми докладно розповіли, як це робиться тут [url], для початку реєстрації перейдіть за посиланням [url]. Цей обліковий запис буде основним, тобто адміністратором корпоративного акаунта.
-
Після того, як ви зареєстрували і активували акаунт, напишіть з нього лист-запит на спеціальну адресу для партнерів: [email protected].
У листі у вільній формі необхідно вказати:
- - назву компанії, торгової марки або юрособи та контактну інформацію;
- - домен, які ви хочете використовувати для корпоративної пошти;
- - передбачувана кількість акаунтів для ваших співробітників;
- - логотип вашої компанії, який ви хотіли б бачити в інтерфейсі вашої корпоративної пошти.
- Після того, як ми проведемо всі необхідні підготовчі роботи, ви отримаєте лист з інструкцією щодо необхідних налаштувань домену. Потрібно буде в налаштуваннях домену ввести МХ-записи, це займе у вас 5 хвилин часу, а якщо знадобиться, наші технічні фахівці нададуть всю необхідну технічну підтримку.
Готово! Ваша корпоративна пошта зареєстрована, ви можете починати корпоративне листування з партнерами і клієнтами, використовуючи гарний і стильний імейл адресу вашого бізнесу.
Захист електронної пошти
Електронна пошта в Україні користується великою популярністю, але багато користувачів мережі не знають, що для забезпечення надійного захисту поштової скриньки недостатньо придумати і використовувати складний і унікальний пароль. Ваша безпека в інтернеті - один з ключових пріоритетів у нашій роботі над постійними поліпшеннями. Технології рухаються вперед дуже швидко, тому ми регулярно оновлюємо і розвиваємо інформаційну безпеку нашого сервісу.
Тому для захисту вашої корпоративний пошти, ми забезпечили:
- Повний захист вмісту листа при пересиланні - вміст листів шифрується на транспортному рівні під час передачі їх через Інтернет.
- Автоматичну перевірку вмісту вхідних листів на наявність спаму і шкідливих посилань. Ми постійно оновлюємо спеціальні фільтри, які захищають ваш імейл від спаму і шкідливих посилань.
- Багатофакторну аутентифікацію користувачів при вході в пошту - це один з найефективніших методів захисту поштового акаунту. Ідентифікація користувача відбувається за допомогою спеціального ключа, який надсилається та SMS-повідомлення.
Детальніше про захист електронної пошти читайте в цій статті
Як назвати корпоративну пошту
Щоб красиво назвати корпоративну пошту, придумайте зрозумілі назви відділів або імена, щоб ваш клієнт або партнер чітко розумів, кому і в який відділ він пише або від кого він отримав імейл. Ось кілька варіантів ідей для прикладу:
[email protected] - загальна email-адреса електронної пошти в Україні, використовується зазвичай для того, щоб розмістити в розділі "Контакти" на корпоративному сайті;
[email protected] або [email protected]
[email protected] або [email protected] - поштова адреса для відділу або співробітників, які відповідають за зв'язки з громадськістю, пресою та ЗМІ.
[email protected] - імейл відділу підтримки клієнтів і партнерів.
[email protected] - адреса відділу продажів.
[email protected] - адреса відділу закупівель і проведення тендерів.
[email protected] - індивідуальна адреса співробітника. Зазвичай адреса співробітника містить ім'я і / або прізвище, або першу літеру імені та прізвище. Наприклад: ivan.ivanov@company, [email protected] або [email protected].
Без конечної потреби не рекомендуємо в імені email адреси використовувати цифри. Такий імейл виглядає непрофесійно і його важко запам'ятати. Винятком може бути нумерація відділів або операторів технічної підтримки або кол-центру.